ReAuthCheck
2GOOD4U :: COUNTER-STRIKE :: Counter-Strike 1.6 :: REVERSE-ENGINEERING HLDS & GAMEDLL CS :: ReHLDS, ReGameDLL и допълнения към тях
Страница 1 от 1
ReAuthCheck
ВНИМАНИЕ: Публикуването от трети страни е забранено без съгласието на автора!
[size=20]Автор:
[/size]
[size]
Описание:
ReAuthCheck е метамод плъгин, който допълнително проверява валидността на играча при свързване.
По този начин се повишава защитата от програми (XFakePlayers 1.00 - 1.14), които нанасят вреда на сървъра.
[/size]
[size]
Изисквания:
[/size]
[size]
Инсталация:
▼ СКЪСИ ТЕКСТА ОТНОВО
[/size]
[size]
Често задавани въпроси:
▼ СКЪСИ ТЕКСТА ОТНОВО
[/size]
[size]
Внимание!
За да работят правилно всички методи за засичане, стойността на mp_consistency трябва да е 1
[size=20]Текуща версия 0.1.6[/size]
[You must be registered and logged in to see this link.](149.38 KиБ) [/size]
ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ
[You must be registered and logged in to see this link.](167.97 KиБ)
[size=20]Автор:
[/size]
- Adidasman
[size]
Описание:
ReAuthCheck е метамод плъгин, който допълнително проверява валидността на играча при свързване.
По този начин се повишава защитата от програми (XFakePlayers 1.00 - 1.14), които нанасят вреда на сървъра.
[/size]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
[size]
Изисквания:
[/size]
- [You must be registered and logged in to see this link.] 795 (bugfixed) или по-нова версия
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- MetaMod 1.20(p) или по-нова версия
[size]
Инсталация:
▼ СКЪСИ ТЕКСТА ОТНОВО
[/size]
- Разархивирайте reauthcheck_X_X.rar
- Добавете reauthcheck_mm_i386.so или reauthcheck_mm.dll (в зависимост от ОС) в addons/reauthcheck (създайте папката reauthcheck)
- Отварeте addons/metamod/plugins.ini и добавете задължително под Reunion
За Linux
КОД: [You must be registered and logged in to see this link.]
[/size]- Код:
linux addons/reauthcheck/reauthcheck_mm_i386.so
За Windows
КОД: [You must be registered and logged in to see this link.]
[/size]- Код:
win32 addons/reauthcheck/reauthcheck_mm.dll
- Конфиг файла reauthcheck.cfg трябва да е заедно в една папка с reauthcheck_mm_i386.so или reauthcheck_mm.dll (в зависимост от ОС)
- Запускате сървъра и с команда meta list проверявате статуса
За Linux
КОД: [You must be registered and logged in to see this link.]
[/size]- Код:
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so vX.X.X ini Start Never
[ 2] ReAuthCheck RUN - reauthcheck_mm_i386.so vX.X.X ini Start Never
…
За Windows
КОД: [You must be registered and logged in to see this link.]
[/size]- Код:
За Windows
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] Reunion RUN - reunion_mm.dll vX.X ini Start Never
[ 2] ReAuthCheck RUN - reauthcheck_mm.dll vX.X ini Start Never
…
- Инсталацията е завършена
[size]
Често задавани въпроси:
▼ СКЪСИ ТЕКСТА ОТНОВО
[/size]
- Въпрос: Коя версия на ReHLDS е най-добре да се използва?
- Отговор: Последната (bugfixed).
- Въпрос: Нужно ли е да се променят сървърни кварове?
- Отговор: Да, mp_consistency "1" (иначе няма да работят някои методи за засичане).
- Въпрос: Как най-добре да настроя кваровете на модула?
- Отговор: По подразбиране оптимално са настроени.
- Въпрос: Модула засича ли всички програми за фалшиви играчи?
- Отговор: До този момент засича всички съществуващи програми (тоест 99.9%).
- Въпрос: Ако модула грешно засече играч?
- Отговор: В този случай е нужно да предоставите информация от логовете на автора (Asmodai) на лично съобщение, като преди това сте настроили LogMode = 2
- Въпрос: Ако разполагам с програма, която не я засича?
- Отговор: Тогава е нужно да предоставите информация на автора (Asmodai) на лично съобщение.
- Въпрос: Модула натоварва ли много сървъра?
- Отговор: Не.
- Въпрос: Как да спра определен метод за засичане?
- Отговор: В конфиг файла ясно са описани кваровете.
- Въпрос: Ако съм променил някой квар в конфига, трябва ли пълен рестарт на сървъра?
- Отговор: Не, информацията от конфиг файла се зарежда при всяка смяна на картата.
- Въпрос: Модула изпраща ли команди към играча?
- Отговор: Не, всички проверки се извършват от страна на сървъра.
[size]
Внимание!
За да работят правилно всички методи за засичане, стойността на mp_consistency трябва да е 1
[size=20]Текуща версия 0.1.6[/size]
[You must be registered and logged in to see this link.](149.38 KиБ) [/size]
ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ
[You must be registered and logged in to see this link.](167.97 KиБ)
hARDCORE- Power user
- Zodiac : Брой мнения : 297
Отсенка : 1337
Rep : 10
Регистриран на : 13.01.2010
Age : 27
Местожителство : PLOVDIV
точки
точки:
(652/1000)
2GOOD4U :: COUNTER-STRIKE :: Counter-Strike 1.6 :: REVERSE-ENGINEERING HLDS & GAMEDLL CS :: ReHLDS, ReGameDLL и допълнения към тях
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|