ReHLDS - Reverse-engineered HLDS
2GOOD4U :: COUNTER-STRIKE :: Counter-Strike 1.6 :: REVERSE-ENGINEERING HLDS & GAMEDLL CS :: ReHLDS, ReGameDLL и допълнения към тях
Страница 1 от 1
ReHLDS - Reverse-engineered HLDS
Какво е ReHLDS ?
ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so.
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
Мотивация:
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.
Цели:
- Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
- Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:
Двигателя е стабилен.
Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите [You must be registered and logged in to see this link.] (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).
В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'
- 'win32' файловете за Windows (swds.dll е ReHLDS, останалите файлове са за ReHLTV)
- 'linux32' файловете за Linux (engine_i486.so е ReHLDS, останалите файлове са за ReHLTV)
Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.
До момента ReHLDS поддържа:
- Amx Mod X
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.] (Предназначен за сървъри с инсталиран [You must be registered and logged in to see this link.])
hARDCORE- Power user
- Zodiac : Брой мнения : 297
Отсенка : 1337
Rep : 10
Регистриран на : 13.01.2010
Age : 27
Местожителство : PLOVDIV
точки
точки:
(652/1000)
Similar topics
» ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod
» [Видео урок] Как да скрием HLDS.exe
» Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS
» [ Linux ] clean мод ReHLDS+ReGame, Metamod-p+ReUnion, AMXX 1.8.2 или ReAMXX and ReAPI
» [Видео урок] Как да скрием HLDS.exe
» Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS
» [ Linux ] clean мод ReHLDS+ReGame, Metamod-p+ReUnion, AMXX 1.8.2 или ReAMXX and ReAPI
2GOOD4U :: COUNTER-STRIKE :: Counter-Strike 1.6 :: REVERSE-ENGINEERING HLDS & GAMEDLL CS :: ReHLDS, ReGameDLL и допълнения към тях
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|